piątek, 13 listopada 2015

Kolorowa jesień: TAG: Kocham jesień

Cześć! Dzisiaj moja ulubiona seria czyli Kolorowa Jesień :) W tym poście będzie TAG. Bez przedłużania zaczynamy!

TAG: KOCHAM JESIEŃ 
1. Ulubiona pomadka na jesień? 
Moją ulubioną  pomadką na jesień jest pomadka o zapachu pomarańczy.
2. Ulubiony lakier  do paznokci na jesień?
Do gustu przypadł mi lakier z firmy Golden Rose.
3. Co najbardziej lubisz pić  w jesień? 
Lubię pić herbatki :)
4. Ulubiona świeca zapachowa?
Pokochałam świecę o zapachu cynamonu.
5. Ulubiony perfum na jesień?
Zdecydowanie moim ulubionym perfumem jest perfum z firmy Oriflame Sweden.
6. Ulubione akcesoria na jesień?
W jesień, często chodzę w zegarku, więc zegarek :)
7. Co lubisz robić w jesienne popołudnia?
Lubię jeździć na rowerach z moimi przyjaciółmi oraz wymyślać posty :)
8. Twój ulubiony zestaw na jesień?
Zdecydowanie: płaszcz, sukienka i komin.  
9. Ulubiona książka na jesienne wieczory?
Sądzę, że moją ulubioną książką na jesienne wieczory to W PUSTYNI I W PUSZCZY.
Ulubiona fryzura na jesień?
Warkocz aa














1 komentarz:

♥ Nie obrażaj innych użytkowników i czytelników bloga
♥ Wasze komentarze są dla nas wsparciem
♥ Wszystkie wymienione blogi postaram się odwiedzić
♥ Dziękuję za każdy miły wpis
♥ Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane