wtorek, 20 października 2015

Moja wymarzona impreza urodzinowa :]

Cześć. Dostałam na zadanie z J. Angielskiego, aby napisać o swojej imprezie urodzinowej. I tak tez zrobię :] Zapraszam do dalszego czytania.

Moja impreza urodzinowa.
Taka impreza odbyła się u mnie, gdy miałam 9 lat. Zaprosiłam na nie moje przyjaciółki.
A teraz trochę o przekąskach, zabawach i atrakcjach :D
Tort był z owocami i migdałami.
Do jedzenia miałyśmy różne sałatki i frytki. Później miałyśmy  popcorn, chipsy i paluszki.
Bawiłyśmy się także w krzesełka i oglądałysmy film :] Następnie zabawa się zakończyła :(



Piszcie waszą wymarzoną imprezę urodzinową w komentarzach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Nie obrażaj innych użytkowników i czytelników bloga
♥ Wasze komentarze są dla nas wsparciem
♥ Wszystkie wymienione blogi postaram się odwiedzić
♥ Dziękuję za każdy miły wpis
♥ Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane