środa, 14 października 2015

[Ulubieńcy Miesiąca] Wrzesień

Cześć!  Dzisiaj postanowiłam zrobić kontynuacje serii Miesięce na zdjęciach. Tylko zrobiłam kilka nowych punktów np. Ulubiony kosmetyk :] Zapraszam!

Kosmetyk miesiąca :]
Według mnie kosmetykiem miesiąca zostaje szminka z firmy Oriflame Beauty.

Piosenka miesiąca 
Według mnie piosenką miesiąca zostaje ,, If only'' Dove Cameron

Film miesiąca
Ostatnio bardzo polubiłam film ,,Szkoła Uczuć''
Post miesiąca 
Post który przez was jest najczęściej oglądany: Gotuj to #7 Chipsy

Zdjęcie miesiąca 
Wydarzenie miesiąca 
Według mnie wydarzenie miesiąca to Wyjazd do Wieliczki i Ojcowa :]

Piszcie w komentarzach czy podoba wam się seria :]




1 komentarz:

♥ Nie obrażaj innych użytkowników i czytelników bloga
♥ Wasze komentarze są dla nas wsparciem
♥ Wszystkie wymienione blogi postaram się odwiedzić
♥ Dziękuję za każdy miły wpis
♥ Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane